HGR Property Partners on tehnyt sisäisiä nimityksiä 1.6.2023 alkaen

1.6.2023

HGR Property Partners kehittää toimintaansa organisaation sisäisillä nimityksillä ja uudistaa organisaatiorakennetta tukemaan kasvua.

Tuomas Rämö on nimitetty HGR:n talousjohtajaksi. Tuomas on aiemmin toiminut yhtiömme kiinteistösijoituspäällikkönä ja hoitanut keväästä 2023 talousjohtajan sijaisena tehtäviään menestyksekkäästi haastavassa markkinassa. Talousjohtajana Tuomas vastaa HGR:n talous- ja rahoitustiimin johtamisesta.

Iina Vapaavuori on nimitetty Director, Corporate Solutions -rooliin ja johtaa jatkossa yritysratkaisujemme myyntitoimintoa sekä jatkaa tehtäviään kiinteistökehityksen parissa. Iinan asiakaslähtöisyys ja näkemys asiakassuhteidemme ylläpidosta vahvistaa vuokraustoimintaamme ja sen kehittämistä yhtiössämme.

Veli-Matti Salonen on nimitetty Director, Construction -tehtävään ja hän vastaa perustettavan urakointi- ja rakennuttamistoiminnon johtamisesta ja kehittämisestä. Veli-Matin ammattitaito asiakasratkaisujen sekä teknisen toteutuksen yhdistämisessä on ollut merkittävässä roolissa hankkeidemme menestyksessä. Urakointi- ja rakennuttamistoiminto tulee vahvistamaan osaamistamme kehityshankkeiden toteuttamisessa.

Tuomas Raikamo ja Ilkka Mäkelä jatkavat kehityshankeportfoliomme johtamista Senior Director, Property Development -nimikkeellä ja vastaavat hankkeiden kehityksestä kokonaisvaltaisesti. Timo Pasanen palaa toimistolle 1.8. ja jatkaa Senior Director, Investments & Transactions -roolissa, jonka sisältö täsmentyy hänen palattuaan.

”Yhtiömme henkilöstön ja hankeportfolion kasvaessa olemme toteuttaneet organisaatiouudistuksen, joka on skaalautuva ja selkiyttää vastuita. Olen erittäin tyytyväinen henkilöstömme kehitykseen ja iloinen, että meillä on ollut mahdollisuus nimittää uusien toimintojen vetovastuuseen HGR:n sisältä osaajia,” toteaa toimitusjohtaja Mika Alanko.

Uudet tehtävät ovat astuneet voimaan 1.6.2023.

Riitta Heikkuri
Manager, Administration

riitta.heikkuri@hgrpp.fi

Riitta hoitaa konsernin ja projektien hallintoa sekä laskutusta.
Laura Wilkki
Laura WIlkki
Executive Assistant

laura.wilkki@hgrpp.fi

Laura huolehtii konsernijohdon kalenterihallinnasta, matkajärjestelyistä sekä työpäiviemme sujuvuudesta.

Sijaintimme

HGR Property Partners sijainti